♦ WhenSoloComes


♦ Heej, idag är det en dag som jag har väntat länge på, haha jag vet att jag är lite störd som skriver detta men SOLO KOMMER UT I DAAG! Så jag ska ta med mig tjockishunden och gå ner till knallen och köpa den helt enkelt :)
Efter skolan idag följde tre galna psykfall med mig hem, hehe jag, sofia, julia och Carro myste med film och sen lite macka. Fy fan vad jag blir lack på detta jävla väder! pallar snart inte mer, hade precis tänkt att fan vad skönt nu slipper jag brun utan sol tills nästa vinter,men icke. Funtar på att täcka min ytterst lilla solbränna från årets vårsol med bus ikväll.. Bajs.

Vaaad har ni för ser? allt bra? hoppas det, miljoner kramar<3



...Och jaaa, vet att jag inte har några byxor på mig, men som vanligt glömde jag att ta dagens och pallade inte hoppa i mina obekväma trånga tihgts igen..  Iaf, Dagens: Kofta monki, halsduk indiska, linne JC.




Kommentarer
Postat av: Ewezi

fina bilder!

2010-03-23 @ 18:41:29
URL: http://ewezi.se
Postat av: bella

Ewezi: Tack så jättemycket! :)

2010-03-23 @ 21:22:40
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0