♦ Träna.


♦ Hej sötnosar, Nu har jag kommit hem från riddersvik, tog casper idag igen.. Är jag tjatig? :P aja, cyklade till skolan idag, och när jag cyklar så ÄR det vår! :) Haha, aa det jag ville komma till va iaf att jag cyklade till skolan. cyklade till riddersvik red och cyklade hem. Och nu ska jag gå ut med hund för det är min dag och då tänkte jag såhär, om jag ändå ska ut själv med henne kan jag ju lika gärna springa.. Så denna dag blev en träningsdag, känner mig så otroligt duktig! :) haha, sorry för att det inte kom något musikinlägg igår men det var för att jag har glömt hur man gör :S haha.. men men, får lärna mig igen. Ha en fin kväll hörs senare<3


Dagens: Tunika vet inte, halsduk vet inte, strumpbyxor Twilfitt.




School "pärm" today :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0