♦ TheLastChillDay


♦ Heej alla! Nu är det sissta dagen på detta sportlov, fy fan vad tiden har gått! Det blev ett bra avslut på lovet igår iaf, fina vänner hemma hos en underbar clara som erbjöd fest i sitt ff hus :) hehe, blev väl inte riktigt som planerat men kul var det iaf.. Tack alla underbara som var med!

Denna dag började med att jag vaknade hos clara, somnade inte förrän 5 så var rätt trött och sliten när jag vakna, käkade frukost och drog hem. Sedan var det bara att ta sig ner till Casper, jag red bara en liten stund barbacka på banan.. Nu ska jag käka min sena lunch och sen blir det färdigtitt på This is it, däretfter kommer K och vi ska kolla på sesångsstarten av Gossipgirl! :D Ha en fin eftermiddag, massa kramar från mig<3


Gårdagens: Lackleggings från MQ, Långt baslinne från JC, Grå kort kofta från Topshop. (plattat hår ^^)






Så jävla gordgeous, claras granne hade också fekke ^ Morsan blev lite pist på vårt spring i trapphuser och höga ljudnivå..








Kommentarer
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: ja det har den faktiskt varit:)

Tack så mycket, och hoppas att din har vart lika bra tjejen:)

2010-03-07 @ 16:09:36
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0