♦ NattiNatti


♦ Hej slänger bara in ett gonatt innan jag offrar mig för min älskade säng. Lite tidigt I know, men har prov imorgon och måste vara pigg då plus att jag älskar att vakna upp utvilad och mysig istället för dötrött och sur på väckarklockan. Har inte hunnit läsa ut hela solo än, menjag lovar att den är köpvärd! :) Jusste, jag sprang idag! det gick sådär fick adhd på Wilma som segade sig jättemkt, sen fick jag skitdåligt samvete att jag skällde på henne lite, älskade hunden är ju det finaste jag har.. Aja nu ska jag inte babbla sönder er, gonatt, sov gott och dröm och prinsen. <3


Snygga LC på framsidan, man fick en consailer och en extra skönhetsbilaga! Det gillar vi :)


Och jaa, jag vet att jag inte är snyggast i världen, men bjuder på denna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0