♦ LunchMedMichaelJackson


♦ Hej alla fina, Idag har jag och Carroline haft gymnastiklektion för ca 30 3:or, hur underbart som helst! Noot, jag är ju ingen barnälskare och klassen var urstökig så det vart inte speciellt yberhärligt. En unge sprang och satte på Manboyskivan 24 och höjde som fan, två killar vägrade vara med och leka flera gånger, när vi skulle köra evighets stafett vart det K A O S! och mattkullen blev vell sådär. En unge frågade om carro använde kondom och en liten jävel skrek kärring till mig, kände för att gå och ge han en käftsmäll men idrottsläraren satt ju och kollade på så vi får ta det nästa gång ;) hehe, nä blir det något MVG för dig och mig Carro?

Denna veckan har vi matvecka i skolan vad betyder det?? joo, meegagod mat! idag fick vi taccos :) (fast gillar inte det såå mkt) Sen spelades älsklingens skivor på hög volym i hela matsalen, sofia och jag funderade på att gå upp och dansa till Billie jean hehe.

Casper och jag red dressyr och det gick piss, ska ta han imorgon också, funtar på att hoppa engelskan efter lunch så man hinner något här i livet.. Får se ;) Hoppas dagen var bra för er, Kramar i stora lass!

P.s Saknade älskade julia idag som opererade sig, stackare - älskar dig mest min ängel<3


Dagens: Jättegullig tröja av K som kommer från HM, jeans J-store.


I<3Mössor!


Haha, Tobbe trycker in Wille i ett otroligt litet skåp :)



Flätade Elins fina hår<3





Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott :)

2010-03-16 @ 00:20:16
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: bella

Desamma! :)<3

2010-03-16 @ 08:07:22
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0