♦ JeansPlusJeans


♦ Hej mina fina, min dag har vart bra! inget speciellt har hänt, direkt.. Imorgon ska jag ha spanska prov, ligger i riskzonen för ig så jag måste verkligen plugga! Känner att bloggandet inte är på högsta nivå just nu men jag ska förbättra mig, lovar. Har varken haft råd eller tid att shoppa så mkt nu på senaste tiden, men ska försöka komma iväg till stan eller vällinby eller typ Kista i helgen iaf. Fy fan vad jag vill utomlands!! lr asså jag vill ha bokat en resa så man verkligen har något att se fram emot! Ha en fin dag hörs senare. Nu kommer daaaaaaaaaaagens :)



Dagens: Kände för att vara lite inne och köra på heljeans, så det blev mina MC-jeggings från Gina, jeansskjorta från vet inte, smycken skärp från utomlands.




Kommentarer
Postat av: vanne ;D

du e så jävla fiiiiiiin BELLA!!!!!!! :O :O :O <333

2010-03-20 @ 21:50:02
URL: http://youknowvanne.blogg.se/
Postat av: bella

Taack min älskade Vanne!! :D:D <3

2010-03-21 @ 08:21:49
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0