♦ It´sSpring!


♦ Heej! Kan man bli gladare? det är VÅR ute, känns så iaf.. Idag plockade jag fram min skinnjacka ur garderoben och jag svär, det är ett säkert vårtecken iaf ;) hehe, hade ingen engelska lr slöjd idag, så julia och jag gick hem till mig och käkade lunch, jag fick bestämma och gissa vad det blev? PANNKAKOR&PLÄTTAR mm! hehe, sen tog vi bussen tbx till skolan och kollade på bäst i väst, the guys jag hejade på gick vidare, så det var bra!
Kristin och jag tog en springrunda idag i det fina vädret, mkt trevlans, nu ska jag tvinga papps att åka och handla, älskar det, vet inte vf.. Hehe får smyga ner någon rolig tidning som elle lr cosmo i vagnen när han inte ser ;) Puss på er<3


Dagens: Tröja som jag köppt från K, den kommer från Topshop och har puffaxlar :) Linne JC och my lovely bralls från MQ..


Svartvitt Ofc..


Jag lovar att jag typ är bäst i stockholm på att göra pannkakor/plättar :)


Okeej, dom vart lite bleka men vrålgoa!


Juuulia my little sweetheart<3


V Å R ! ! !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0