♦ HolaGuapas


♦ Hej! Det värker i mina ben, magen är skithungrig och jag är för övrigt galet trött. Nu har jag tagit Casper otroligt mycket på senaste tiden. Johanna har jobbat så mycket, men tror att det blir ett uppehåll tills söndag nu iaf. Idag kom en galen tjej till vår skola och hade en lektion i dans/typjudo. Haha, det var jättekonstigt men jävligt kul. På tisdag är det NP i engelska igen men värre än förra, nu ska man skriva en uppsatts, fan vad jag är rökt! Blir galen, vill va grym i engelska ju :(

Aja, allt bra med er? hoppas så, B A M S E K R A M <3


Idag hade jag verkligen inte mina favoritkläder.. En stickig lång kofta, halsduk och svarta taights.


Pålle, pålle, pålle..


Okeej, för alla som inte vet ser en hästfot ut såhär :) Det gula är snösulor och dom ger jag mycket kärlek till, skulle aldrig kunna rida ut så mkt utan dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0