♦ HalloDudes


♦ Hej, slänger in ett litet inlägg nu innan jag sticker till stallet, ska få dressyrlektion av Pascal idag.. Igår vart det lite fail, jag, sofia,carro och kristin gick till liden för att träffa lite folk och hörde att det var typ fekke där, men sen blev det inte så och i ist följde vi med några sköna människor till scoutstugan där det blev lite "Jag har aldrig" mm. Sen drog vi hem och jag slapp sova hemma(tack) hatar att komma hem mitt i natten och väcka familjen och få masa frågor om vart jag har vat mm., ganska lyckad väll iaf. Hoppas ni mår toppen! förlåt för tråkig/dålig uppd. denna helg :/ men det blir bättre, puss på er<3


Yes, I would always be there.




Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: tack så mycket tjejen, ne tyvärr men jag vill ha :)!

2010-03-28 @ 18:39:23
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0