♦ FyFan


♦ Hej, sitter i skolan och jobbar med internationell politik, ska skriva ett tal om svält i världen. Hittade massa bilder på svältande barn i afrika, måste bara säga att det är så jävla hemskt att vissa barn ser ut såhär, att slkeletten sticker ut på dem och att deras familj inte längre finns vid deras sida.. Det är så fel det kan bli, om jag någon gång kan tjäna mycket pengar komme ska jag försköka mig på en förändring, dom är värld all hjälp dom kan få, jag säger bara stackars barn..







Kommentarer
Postat av: LISOU

Usch, det är så hemskt. Man känner sig så hjälplös på något vis! Det är helt sjukt.



Såg du den där dokumentären som gick på tv för några veckor sen, om övergivna barn i Bulgarien?

2010-03-25 @ 13:03:18
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: bella

LISOU: jaa jätte hemskt! :( nää missade den tror jag.. :/ <3

2010-03-25 @ 15:19:42
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0