♦ Frukost


♦ Godmorgon alla pigga, Nu på morgonen har jag redan hunnit käka frukost, diskat efter min älskade familj, pussat på Wilma, lyssnatsönder och sjunigt för full hals tsm Michael jackson.. Dagen bjuder på 1ett träningspass med K i mitt vardagsrum 2en promenad med casper och hedman 3vara med älskade julia som har kommit hem från göteborg 4hitta feeeest?! Hahah, vad hittar ni på idag finisar? Hörs lite senare, puss<3



Heheh, väldigt intressant att vata vad min fukost bestod av va? ^


Inatt slängde jag ner vovve på golvet så slapp vi tjocka oss i sängen båda två, men hon sov något beskiven i sin korg hela natten, duktig hund;)


Igår hade mamms och papps köpt fika som vi aldrig brukar göra,fattar inte vad som flög i dom, men men fick iaf en Sarah benart lr vad det heter, jävligt gott! :)






Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så söt voffsing :)

2010-03-01 @ 12:11:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: bella

taack :) <3

2010-03-01 @ 16:53:49
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0