♦ ÄlskadeMåndag


♦ Hejsan alla! Idag har vart en härlig men slitig dag. Den började med att jag inte kunde sova igår, (anledning:gick upp halv 12 hos julia i söndags plus att klockan är framme en timme) sen vakna och var skeeat trött. Skolan gick bra, hoppade sissta lektionen och gick ner till casper för att träffa passe som skulle ha dressyrlektion för oss. När jag kom ner till stallet var det ingen där och jag kom på att jag inte hade nyckerl (typiskt mej) så jag smsa passe och sa att vi måste rida senare, gick tillbaka hela långa jävla uppförsbackiga vägen till skolan och skulle haffa julias nyckel. Så jag storma in i klassrummet trött som en mupp efter backarna och frågade julia om nyckel, självklart hade inte heller hon någon. Ner till stallet igen och smsa johanna, fråga henne om hon var hemma och gå hem till henne (hon bor nära stallet) och hämta hennes nyckel. Rolig men jobbig ridlektion, härlig skrittur med julia efter. Hehe, det var min dag hoppas ni mår jättebra! Nu ska jag proppa i mig maat! :) Ha en fin fin kväll<3



Dagens: Jeans från J.store. Linne JC. Tisha (pappas gamla som jag klippte sönder)


Julia och jag skrittade ut med våra pållar, väldigt mys!


Casper<3





Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: hihi tack tjejen men det är mest ironi haha :)

kramar

2010-03-29 @ 19:24:36
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0