♦ Fucking jälva söndagar!


♦ Haloj, asså jag blir snart galen om inte devote börjar funka snart! kollar ju på jättemånga bloggar därifrån! Fan, jag skulle ha pluggat hela helgen tror ni att jag ens har kollat i en skolbok? nä precis, asså jag måste verkligen bli bättre på att plugga!..
Aja, imorgon ska jag först till casper (efter skolan) och sen är det Öppethus i bromma så jag måste gå och kolla/lydssna där.. Men vi hörs imorgon, då kommer dagens mm. Jusste, faaan! jag har glömt allt mitt smink och allt hos carro, helvete får gå till skolan utan något smink.. ;/


Jag älskar dig min pussgurka elin, vår vänskap är starkare än relationen med någon jävla player kille, visst?<3

 


Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Haha;)

2010-01-18 @ 08:09:06
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: Leia ♥

Devote är ofta segt tycker jag :S

2010-01-18 @ 14:49:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fett fiin bild på er! <3333

2010-01-18 @ 22:27:01
Postat av: Anonym

nej såklart vår vänskap inte kommer att förstöras av någon jävla äcklig och tjockis player kille! Jag kommer ALLTID att älska dig vad som än händer. Även fast du kanske kommer göra något dumt.men det vet jag att du inte kommer för att du är världens snällaste person!!! vår vänskap betyder allt inget kommer verkligen någonsin att förstöras!! och framför allt inte av en äcklig player ful kille! ÄLSKAR dig otroligt mycket min sanna vän. INGET kommer någonsin att förstöras!!!!!!!!! pusssssss<3

2010-01-22 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0