♦ Trött


♦ Fan vad jag är trött, fattar inte vf. Börjar få ont i huvet nu också, asså fan jag har aldrig ont i huvet!? men snart kommer mamma hem och då kanske jag får en helkroppsmassage :) såå nice. Ikväll är jag nog bara hemma, blev grymt ledssen över att det inte var något kul på tv, så jag får väl underhålla mig med datorn lr ngt.. Ni får gärna komentera och berätta om eran dag, jag är så jävla uttråkad så det skulle vara kul att få höra lite om er fina läsare, ha en mysig kväll iallafall!
Massa kärlek från mig<3



Ps. Carro ringde nyss från Holland, saknar henne så<3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: hahah, men jag har inte lika mycket kläder på mig om jag t.ex rider i ridhuset. men jag vägrar frysa så :P

2010-01-09 @ 19:20:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0