♦ Tjoobre


♦ Heej, gullungar! Nu är jag överlycklig, mitt no prov är över, det är freeeedag, det är heeelg! fy fan vad megachill! Idag har jag varit duktig tkr jag, jag jobbade ganska mkt alla lektioner, elin och jag satt inte och bögade oss för mkt iaf :) Svarade på alla frågor på provet(även om de kanske var heelt fel) hehe och nu ska jag vänta tills bästajulia kommer och käkar lite här innan vi drar till säby. Senare ikväll kommer K och vi ska ha myskväll frammför Let´s dance.. Chillagalet :) Puss på er<3


Klädesel idag: Skjorta Topshop, Shorts Topshop, linne(minns inte), mönsterstickade tajts från Twilfit, Halsband från typ grekland?



...En med färg :)



Plattat hår, aldrig använd frisyr :)



Det fina halsbandet har jag fått av min alldra bästa vän julia, bildena är på oss som påskkärringar för jävligt länge sen :)<3



Älskling<3



Idioter<33



Isabelle+Elin+deras humor=så jävla sant :)<3





Kommentarer
Postat av: Elin

du var jätte sööt. asså verkligen jätte söööt och framförallt vacker i den där frisyren min älskling!<3

2010-01-22 @ 20:47:56
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: Åh vad roligt, jag lägger din blogg på minnet med, Kramar:D!

2010-01-23 @ 11:16:57
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0