♦ Tips!


♦ Heej, igårkväll vart det mys med K, vi gick till åkis och hyrde film, såg Honey med vår favorit Jessica Allba, as bra film! Jag slaggade hos K och idag gick vi till Riddersvik och bajsungen fick rida lite ;) väldigt grym var hon på att rida säger jag bara, passa dig Jan brink, hehe.. Nu sitter jag och har panik för att jag inte har min mobil här hemma, har varit mobillös sedan fredagkväll.. Carro är ju aldrig hemma så jag kan inte hämta min älskade röda mobil :/ Men men, nu ska jag plugga matte och sedan blir det Vällingby med K, efter det ska vi sitta och dega oss framför BLÅSNINGEN, sjukt kul :D hoppas att ni mår bättre än bäst, massa pussar<3


Mascara tips!



Älskar denna underbara Mascara från Loréal, får mina ögonfranskar(som annars brukar klista ihop sig) att bli riktigt långa och inte alls sådär ihopklistrade, en megaborste som verkligen för ögonen att lysa! Pröva Extra-volyme collagene, jag lovar att ni blir nöjda, blir iaf jag..




Kommentarer
Postat av: J U L I A

då ska man kanske testa den där mascaran :D

2010-01-31 @ 16:56:08
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0