♦ Tipps till blekfisar


♦ Morning<3 Idag vaknade jag lite tidigare, shit sov till 12:30 igår! Men idag har jag stoora planer, haha.. Nä men färst ska jag till casper vi ska rida ett ganska hårt dressyrpass om underlaget är bra, jag ska plocka fram den nya dressyrsadeln och slippa få ont i rumpan ^ Sen ska jag fösöka komma hem rätt tidig så jag kna dra till vällingby och möta upp mammi där, jag var ju desperat efter att få shoppa på Topshop och jag har lixom inte hunnit gjort det än! Igårkväll kapade jag mina långa naglar :S kände att jag kommer bryta dom när som helst nu när jag är så mycket i stallet, så nu känns mina fingrar som korta prinskorvar;/


Dagens Tipps!




Jag vill passa på att rekomendera er läsare som använder brun utan sol, förut köppte jag sånnadär b.u.s servetter från Loreal, jag fick en jävla färg och det såg ut som att jag precis hade kommite hem från 3 veckor i thailand ungefär, inte speciellt naturlig fäg och så luktade den as mycket, uusch! men nu inför nyår köppte jag istället brun utan sol från nivea,(fast servetter, inte som på bilden) asså vilken jävla skillnad, det blev en jämnare, mer naturlig färg, inte alls sådär gulbrun "fjortisbrun" färg, det står dessutom att produkten anpasar sig efter den naturliga hudtonen och det gör den verkligen! Prova er fram, bara så ni vet, I<3Nivea.. haha.. (Jusste bara så ni vet fuskar jag inte ofta!, hatar bara att vara blek)^

Så nu ska lilla jag ta ut plutthunden, innan jag käkar frukost och drar till Casper, ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: taack! :)

2010-01-02 @ 14:00:42
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0