♦ Tipps plus mat


♦ Heej alla söta! Nu har lilla jag fixat middag, duchat, gjort ansiktsmask och käkat lite av kladdkakan som blev över sen igår ;) hehe, vill ni se vad jag åt? det var kristin som ringe och hon fick välja min middag, så jävla gott vare iaf! Hoppas eran kväll blir mys, kommer nog vara hemma från skolan imorgon, känner mig inte frisk och hatar att känna mig ful/äcklig som jag gör när jag är sjuk så det får nog bli en hemmadag med mamms och hund :) puss på er<3



Dagens tipps!


Denna underbara saltskrubb peeling fick jag av Sofia, den ska ta bort döda hudceller, typ sånna där noppror som man brukar ha på typ underarmarna, hehe.. Tycker att den funkar jättebra, visst den tar ju inte bort allt men man blir mjuk och len och doftar gott :) Absolut köpvärd! Finns att köpa på typ Åhlens tror jag..






My favourite food, vegetarisk(ofcourse) blogonese sås och långa pasta :)




Kommentarer
Postat av: kristin

fan vad gott. jag åt nästan samma sak, fast med kött! hahahaha. skoja, åt köttfärssås! det var mycket godare än ditt, skoja. ( Ps: jag är lite dryg.. ) älskar dig I <3<3

2010-01-24 @ 19:41:36
URL: http://klys.blogg.se/
Postat av: a.

tips stavas med ett P...............

2010-01-25 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0