♦ Studiedag


♦ Hej, fan vad jag får adhd på min dator/telefon nu, det funkar inte att ladda upp bilder från mobilen! jävla skit, hade tagit mysiga bilder på hund, mig och pannkakor som ni skulle få se ;/ bajs, bajs, bajs.. Men men jag får vell hitta på något annat att underhålla mer med.. Så det får bli bilder från i sommras, hur ett liv i Dalarna med världens bästa K kan se ut ;) hehe, puss puss<3


Lillstugan blir Kristins och mitt hem under dagara jag hälsar på, där händer mkt saker kan jag lova, haha ;)


Har man tråk kan man alltid åka in till Nusnäs och kolla på Dalahästar, det gjorde vi, jättemys!



..Där kan man även köpa omålade dalahästar, ta hem och..



...Och måla själv :)



Såhär brun blir min pepparkaksK på sommrarna - minst!



Man kan också åka till bondgården, där har dom ett gurkhus, haha man får plocka gurkorna som man vill köpa ;) OBS! ni måste ignorera mitt utseende på denna bild, hade verkligen ingen annan och ville visa gurkhuset..



Man kan också baka jättegoda mjukbullar!


..Tsm med K.s mormor och mamma, hehe ;)


..Medans jag bakar på med mormor och mamma Lysander, händer det grejer ute i hallen, en mystisk missbrukare har lyckats ta sig in i bagarsutgan ^^



K och jag däckar i sänger efter ;)


haha, dampbarn i Leksand..


Höll på att blåsa bort när jag skulle ta tågot till stockholm, tråkigt nog var det pissväder nästan hela vekcn så vi kunde inte bada lr sola mer än en gång tror jag.. Men vi ger oss inte, ellehur K? i sommar ska vi sola som galningar på siljansstrand, hehe:) älskar iaf att komma upp till dalarna och bo med älskade K i några dar.



Kommentarer
Postat av: kristin

ÄLSKLING!!! VET DU HUR GLAD JAG BLEV NU. HÄR SITTER MAN OCH DEPPAR OCH FÅR SE DITT SUPER DUPIGA GULLIGA INLÄGG. JAG ÄR SÅ LYCKLIG. SAKNAR ALLT. ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET <3

2010-01-28 @ 19:23:49
URL: http://klys.blogg.se/
Postat av: melissa

mysigt :D

2010-01-28 @ 22:58:21
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0