♦ Solglasögon


Haha, nu ska ni få garav åt en bild på mig, jag försöker spela lite cool ^, nä men skoja, anledningen att jag laddar upp denna bild är för att visa dom fina solbrillorna, deet är Carros och bilden är gammal. Sorry om bloggen har blivit lite tråkig på den senaste tiden men det är nog lite för att jag inte är lika aktiv med min outfitt som när jag går i skolan.. Går ju inte precis runt i obekväma jeans hemma, så ni får vänta typ 2 dagar till sen blir det lite roligare förhoppningsvis! Mys på<3








Kommentarer
Postat av: Solbrillornas ägare :)

JAG SAKNAR DIG MIN COOOOLLAAA KOMPIS :) som är så snygg i mina balla solbrillor:P och som jag kommer sakna otroligt när jag är borta i tulpanernasland;)

Ring när du vaknar, kommer säkert vakna skit tidigt då hostan bryter ut vid morgonkvisten... så det är bara att ringa på:P

Jag älskar dig, glöm aldrig det Bell<3

2010-01-05 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0