♦ Slappdag



Halu, vad har jag gjort idag egentligen? typ bara chillat! haha, det är sköt men ändå jävligt tråkigt ibland.
Snart ska jag och sandra ta bussen till Riddersvik iaf, jag ska visa henne min muppiga medryttarponny.. Vi får se vad jag hittar på senare, kommer förmoodligen hinna med ett eller två inlägg till senare idag, see u later<3


Kom nyss på att jag snart har varit ute med Wilma 3 gånger idag, fan vad duktig man kan va ^^




Köppte Chick idag, jag tycker att chick är sådär, solo el och sofies mode är bättre, vad tkr ni?







Kommentarer
Postat av: kristin

ÄLSKAR ELLE! :) och sofis mode och sola! <3<3

2010-01-04 @ 15:47:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Siri

Cosmopolitan e bäst ;) men sofis mode köper jag ibland, den e bra :)

2010-01-05 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0