♦ Sjuk?


♦ Hej, förlåt för dålig uppd, men det är så jävla mkt hela tiden! Nu börjar jag bli sjuk också.. bajs, bajs, bajs.. Idag har jag och Carro varit hos flingaponnyn, Carro har ju köpt henne nu och vi håller på att flytta grejer från Säbystallet till Hägerstalund. Vi käkade på Ikea idag och sen tog vi en promenad med Flinga som var jättebusig, hon stegrade typ 5 gånger på vägen hem och taktade och grejer, haha busponny! Ikväll ska jag och elin mys eller leta fekke, vi får se hur det blir, bara jag inte blir sämre, hatar att vara sjuk!


I<3MYPLATTÅNG



Finast i världen<3


Nu ska jag underhålla mig med att baka kladdkaka! det är det godaste som finns, slänger in bilder sen hehe, tack för en underbar dag min älskade Caroline<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0