♦ Prov imorgon


♦ Idag är det bara att ta fram NO boken och vrålplugga, fan vad cptråkigt! Asså fan vad jag längtar efter helg, har så mkt känslor nu så vill bara bli riktigt jävla full och glömma tid och rum.. Imorgon kväll ska min ängel Klys komma över och vi ska se på Let´s dance, sen vetefan, resten av helgen-? elin och jag på lördagkväll iaf.. Idag kollade vi på en megasorglig film i skolan, den handlade om 2 världskriget, fan vad sorglig! men som vanligt kunde jag inte gråta även om jag hade velat.. Fan vad cp det är! Nu kommer lite bilder från dagen, puss på er<3


Dagens: stor tröja från Gina, halsband Indiska, lackisar MQ..




Hade mina ridskor i skolan, (asså rena!)passar?




Änglar utan vingar<3




Haha, min lilla gumma<3

Måste ut med vovve nu hörs,<3



Kommentarer
Postat av: kristin

där kom skorna. fan vad snyggt. ses i morgon kväll <3<3

2010-01-21 @ 17:38:56
URL: http://klys.blogg.se/
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: Jag med skulle vara så jävla skönt!!!

Gud så tråkigt det lät, :/

Åh det får du med ha söta du :)!

2010-01-21 @ 17:46:57
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0