♦ Megakallt



Heej, Idag har jag typ varit ute hela dagen och det var skitkallt! först delade jag och Kristin ut post, men K började vrålfrysa efter hälften och gick hem efter ett tag, (tack för all hjälp iaf gumman<3) det tog typ 3 timmar, så gissa om jag var död när jag kom hem, sen drog jag till capser och red barbacka i paddocken, det var jättemysigt, särskillt nu när han har blivit mjukare.. Så jag har typ varit ute i denna kyla hela dagen! ^
Ikväll blir det filmkväll för mig och Kristin, vi ska först se filmen Finding Neverland med b.la Johny Depp och typ Kate Winslet. Sen blir det Stolthet och fördom som går på tv, kl 21 tror jag :) med Keyra Knightly i huvudrollen (om ni undrar suger jag på att stava sånnadär namn) haha.. Men nu ska jag ta en duch så att K inte dör av all hästlukt som förövrigt luktar underbart! och jag är seriös, finns ingen godare doft! haha.. Ha en megamysig kväll, får se om jag slänger in något inlägg senare,
puss på er<3


haha, K är stark, ni ska veta hur äckligt tung den där jävla postkärran är!




Detta plus en till likadan skulle ut, typ 400 brevlådor att bråka med! ^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0