♦ Megabak


♦ Haaloj! Nu har jag bakat kladdkaka, det blev som som vanligt megabra, haha vem äger på att baka kladdkaka? ^ Här kommer reccept plus bilder, jagvet att jag är lite patetisk men vafan, ni vill ju se hur det ser ut när ett proffs bakar? hehe skooooja! nä mne ikväll blir det antingen mys med flickorna eller bio, yeees älskar bio! isf blir det Snabba cash som alla säger är så bra, får se vad lilla jag tkr om det.. Jusste anledingen till att jag är helt cpstel i hela kroppen idag är för att jag red barbacka igår på en d-ponny som heter Cat dancing, den busen bockade av mig 2 gånger! grrr, hehe så min kropp är lite mördmultad, ha en fin kväll och ta gärna initsiativet att baka min älskade kaka!


Recept..



Haha, om ni undrar vad det är för konstigt socker det är jag har så är det råsocker haha(nyttighetsfreak?)




Kommentarer
Postat av: LISOU

Fin blogg du har!:)

2010-01-23 @ 20:25:00
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen!

gott med kladdkaka!! :D tycker du att kladdkakan ska vara kladdig eller fast?

2010-01-24 @ 10:44:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0