♦ Dagens tipps!


♦ Hej! nu har jag vaknat, ätit frukost, varit ute med vovven och ja, typ det ;) Casper hade tydligen tappat en doja så jag får se om jag åker ner till riddersvik eller om jag drar till flinga istället, vet inte riktigt när hovslagaren kommer och så.. Hoppas ni alla mår prima! jag känner mig ganska nöjd med mina köp igår..
Slänger in ett litet hårtipps till er som vill ha mer glans och mindre slitna toppar..

Dagens tipps!





LORÉAL paris honungsinpacking ger iallafall mina slitna toppar lite tröst, sedan doftar håret mycket gott! runt 40 kr, ni hittar den på vanliga mataffärer, självklart också på Åhlens, HM mm.


Ha en underbar dag så hörs vi senare, puss i mass<3




Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: TACK SÅ JÄTTEMYCKET! värmer verkligen :-)

jag gillar också Elvitals inpackningar! Bra till vardags eftersom de inte kostar så mycket.

2010-01-04 @ 14:24:54
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Hur var din helg?



Kram /M

2010-01-04 @ 14:35:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Siri

Min inpackning e skiitbra, använde den idag och nu e mitt hår mkt bättre. :) puss

2010-01-05 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0