♦ Fullpackad dag


♦ Hej och förlåt för att jag upd så jävla dåligt! Idag har jag typ stressat sönder, dagen började med att jag försov mig, (pappa med) haha, iaf han skjutsade mig till skolan och sen gick den dagen helt okej. Direkt efter skolan gick jag ner till casper och red ut med sandra, sedan kom pappa och vi åkte hem för att jag skulle kunna byta kläder och sedan dra till Jakan och kolla gymnasieskolan där.. Den skolan verkar bra förutom att pappa och jag typ kom vilse och inte hittade till bilen hehe.. Vi och våra lokalsinnen ^^ Så fort jag får mer tid ska bloggen bli roligare, puss på er trogna<3


En ungefär dagens, inte dom där fula thigtsen, Skjorta som ni vet Weekday..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0