♦ Fridays


♦ Heeej! Gårkvällen på Fridays var väldigt mysig, men jag var så trött efter igår så på slutet var jag nog ganska tråkig, satt och typ halvsov.. Sorry K<3 Men det var kul ett träffa Kristins kompisar, hon har ju följt med ett par gånger och träffat mina så.. Nu kommer lite bilder från igår, hoppas ni får en fin dag, själ ska jag ner till Casper, vi hörs senare, puss och kram<3



Kvällens: Klänning HM






Dags att beställa mat :)


..Blev såhär-Fridays mest onyttiga?


..och lite vitlöksbröd på det ;)


Girlpower!, vi fick alla typ 20 balonger! :)





Kommentarer
Postat av: Juliaclara

SV:Bella: haha jag var turkiet på höstlovet, där gjorde jag hamam, så fägen fastnade jättebra:) och efter det har jag solat solarium 5 gånger typ:)

2010-01-17 @ 11:29:34
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0