♦ Freedag?


♦ Den här dagen har verkligen inte kännts som fredag.. Idag har vi bland annat haft gympa i skolan och jag äger ju verkligen(noot) haha, ni ska få se lite fräcka bilder sen när jag typ bryter benen och armarna ;) Nu ska jag direkt till Säby, senare blir det antagligen Myskväll med K (Let´s Dance!) eller så blir det ut med alla flickor.. Får se. Hoppas eran dag har varit bra, puss i mass<3



Dagens: Baggyjenas Boyfriend från HM. Skjorta, Weekday (herr) Linne weekday.







Stolt över att stå på händer? jaa, haha noot




haha, elin in the air :) okeej, jag behövde lite moraliskt stöd där..




Isak och Jocke är seriöst livsfarliga!?



Hörs senare,



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ja.. har blivit så nu på lovet. ;p

2010-01-08 @ 18:20:14
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: J U L I A

snygg outfit!:D

2010-01-08 @ 20:40:04
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: SOFIA

Faan va grymma vi är! Lägg ut dom på facebook :P

2010-01-18 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0