♦ Färga håret?


♦ Heej, mina funderingar på att färga håret brunt har fan börjart bli allvarliga nu! idag var jag och carro nere i Åkis och kollade priser, mamma ringde nyss till en salong i barkarby nyss också, där kostade det typ 550:- för normallångt hår.. Vad tkr ni att jag ska göra? ska jag förbli tråkblond eller sattsa på en förändring? ;) Idag var min klädsel otroligt tråkig igen, anledningen är att jag är så himmla trött, lat och kall på mornarna, asså jag fryser seriöst sönder när jag går upp ur sängen, Uusch! ...och då pallar jag lixom inte ta på mig äkta kalla shortsen plus att vår enhet är som ett jävla ishotell!
Dagen var iaf bra, haha roligast var att elins beundrare kom fram och snackade med henne ^, hehe..  Nu ska jag inte pladdra på utan springa ut i mörkret/kylan för att dela ut post åt alla västerortgalna människor, blää! bloggar igen senare, puss i mass<3


Tråk, tråk, tråk.. Tunika från K ( vet inte vilken affär) halsduk Indiska.



Körde på lockar idag, carro gjorde en upptäckt idag, mitt hår blir så jävla mkt längre utan lockar :/




Kommentarer
Postat av: melissa

SV: åh bra! :) det gör mig glad!

2010-01-12 @ 20:03:15
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: lisa

fint hår du har då!

2010-01-14 @ 18:57:30
URL: http://lisamaarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0