♦ Famous girl


♦ Hej igen, nu har jag fått lite i magen, tänkte lägga upp en bild på tjejen som jag och K kände igen igår på Topshop. Vi kände igen henne från Andra anenyn som gick på tv förut tror jag..


Nanna blondell


Sitter och funderar över vad jag ska ha på mig imorgon, kanske ska ta mina baggy, men det känns som man ska ha en tight tröja till sånna, hatar tajta tröjor!, aja vi får se vad jag hittar på.. och sen har jag kommit på att jag måste få bort min utväxt snart, står inte ut med mitt äckliga hår snart om det inte blir en förändring. Nej, får se till att komma till någon frisörsalong så snabbt som möjligt! :) Snart kommer julia, hon sover över här inatt, men innan det måste jag hinna ducha så vi hörs imorgon efter skolan, pussar!



Kommentarer
Postat av: Carita

å, baggyjeans är så fint så

2010-01-08 @ 01:00:17
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: bella

Haha, jaa tkar jag me :)

2010-03-18 @ 16:32:33
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0