♦ Söndag-igen


Jahapp då var det söndag igen då.. Igårkväll skulle jag ju gå på bio eller på fest eller vara med Elin, men inget av det blev som vanligt av, pga olika anledingar. Hade även feber igår och kände mig jättetrött och seg, hela kroppen värkte, fattar inte hur man kan bli så jävla stel av att rida? lr ramla av dåra, men asså ofta man blir stel av det? Jag som vill komma igång med min träning och snygga till kroppen till bikinisesången.. Aja, så fort jag är frisk eller när snön är borta ska jag fan börja springa igen! Casper piggade iallafall upp mig idag, underbara häst säger jag bara!


Casperplusstallkattlikamedsant


Saknar den där årstiden som kallas sommar och som är den bästa på året..

Antingen eller

Mc Donalds eller Burger King
Blondiner eller brunetter
Surt eller salt godis
Vanlig Cola eller Cola light
Bada eller Duscha
London eller Stockholm
Osminkad
eller Sminkad
Kaffe eller Te
Adriana Lima eller Miranda kerr
High heels eller Converse
Desperate Housewives eller Gossip Girl
Scrubs eller How I met your mother
Blåögda killar eller Brunögda
Sony Ericsson eller Samsung
Wii eller Playstation
Utekväll
eller Hemmakväll
Julafton eller Nyårsafton
Gina tricot eller H&M
Ge eller
Britney Spears eller Lady Gaga
Personlighet eller Utseende
Pengar eller Kärlek
Chips eller Ostbågar
Alltid lukta prutt eller Prutta 100 gånger om dagen
Felix eller Heinz
Svarta kläder eller Vita
Mörk choklad eller Mjölkchoklad

^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0