♦ Dagens


♦ Hej alla! förlåt att inlägger kommer sent, det var min senaste dag i skolan plus att jag var tvungen att gå ut med Wilma så fort jag kom hem, sedan såg jag att Johanna hade skickat ett SMS till mig och frågar om jag kunde ta Casper.
Så min dag: Skola, ut med vovve, Casper och hem, kom hem alldeles nyss. Skoldagen var bra, kul att träffa alla efter lovet men ändå väldigt jobbigt att vara tillbaka i alvaret ;/ Casper var helt underbar idag! han var jättemjuk och fin, red som vanligt barbacka haha, det är så mys! Hoppas verkligen att er dag har verit jättebra! puss och kram




Dagens: Jeggings=Jeansleggings från Gina, Tröja Weekday och halsband Indiska



Haha, brist på pose?


Ha en fin kväll, nu ska jag käka och sedan slänga in ett inlägg till, puss på er<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0