♦ Dagens på armémuseet.


♦ Heeej alla glada och sura, idag var jag och skolans andra 9:or på armémuseet i stockholm, det var faktiskt ganska kul, jobbigt att svara på alla frågor men chillt att slippa skolan..
Eftermiddan ser ut såhär: Dela ut bajspost, besöka Bromma gymnasium och plugga, fatta vad galet mycket tråkigt jag har att se fram emot! (förutom gymnasie öppethusgrejen) Nu kommer lite bilder från idag som ni kan roa er med, puss och kram<3


Dagens: tänkte ta en dagens med ytterkläder eftersom att det aldrig blir av. Jacka mango, Halsduk, HM.






Elin och jag i vid lunchbordet, love ya mupp<3


Carro, Joline och Denise <3



Favoritmänniska VS favorithår<3


CarroBarbro-Uteliggare?<3



Bajsbarn<3




Nu ska jag röra på fläsket och antingen börja dela ut tidningar lr plugga, båda lika mkt tråk :/ Vi hörs megapuss<3




Kommentarer
Postat av: Juliaclara

Sv:Bella: Låter bra:)

Tack så hemskt mycket:)

2010-01-19 @ 17:03:18
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: melissa

SV: det var mkt gott :D

2010-01-19 @ 17:22:39
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0