♦ Dagens


♦ Heej, idag slutade vi typ kl 4, jag och julia fick skjuts av vår mentor hem så det var megaskönt att slippa gå hela vägen hem;) nu har vi fått i oss lite mellis och ska dra till vällinby, ska bland annat köpa present till K och sedan ska jag til frsören så att hon kan kolla lite på min hårkvalité mm. Ska även köpa nagellack blir något färgstarkt tror jag eftersom att jag kommer vara helt svart ikväll.. Slänger in ngt inlägg senare så ni får se vad jag ska ha på mig ikväll och vad jag köpte i vby mm, puss på er.


Dagens: Jeans från Weekday, tröja samma..





Kommentarer
Postat av: Fotonich - Smyckedesigner

Fin tröja :)



Vem är din stil ikon ?

2010-01-15 @ 23:08:52
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0