♦ Dagens


♦ Heej, Dagen har varit bra, ganska lång men men.. Ååå, är så jäävla taggad för imorgon kväll, det blir att vi drar till Spånga det är lokalfest där, massa roliga människor och fräck musik plus ljus :) fan vad kul det ska bli! ni får se vad jag ska ha på mig imorgon när jag kommer hem från skolan.. Nu ska jag ut i mörkret med Wilma, sen får vi se om jag åker till någon frisörsalong :) Kommer ett inlägg till sen..


Dagens: Jeggings från Gina, Tröja från Lindex lr Kapphal? halsband vet jag inte. (Att jag har sockor är för att vår skola inte har någon jävla värme och för att jag tycker att det är mys :) 

Ha en underbar daag, vi hörs senare..<3




Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Hahaha na men tack så mycket:)!

2010-01-14 @ 17:10:10
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: Petra K

snyggt :)

2010-01-14 @ 19:02:15
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0