♦ Dagen efter..


♦.. Nyårsafton :) Nu ska ni få höra min nyårsafton. Allt började med att julia kom hem till min familj, strax därefter kom även carro och hennes pappa. Vi käkade en härlig nyårsmiddag, asså det var typ det goaste jag har ätit på länge! vi tjejor hade redan bytt och och så men vo hade inte sminkat oss, så efter maten blev det makeup time inne på mitt rum/ibadrummet haha, NRJ stod som vanligt på. Därefter gjorde vi en rätt fail grej, vi hade ju inte fått tag på någon dricka så vi fick typ panik. Julia ringde Yasse som skulle ha langat åt oss och efter ett tag sa hon att vi kunde komma till viksjöcentrum och hämta upp en vodka, så vi idioter började gå till viksjö centrum.. (bor vid backluraskolan) fattar inte varför vi inte hade kollat bussarna innan, vi hade typ precis gjort oss fina och vi gick i värsta snöstormen. Julia hade converse på sig och började frysa som en mupp.. Väl framme fick vi våran älskade vodka och väntade ett halvt liv på bussen, sen åkte vi till spånga där elin hade väntat på oss, vi gick hem till en jättegullig tjej som heter Tilde och förade lite, alla var as sjyssta! där var vi vid tolvslaget och sen skulle vi dra vidare men vi pallade inte dra så långt så vi åkte mot hässelby.. Kom tillslut hem till Kiwin och fredrik och dom, där myste vi ett tag innan min pappa fick adhd ryck och sa att jag skulle hem. Han brukar inte bry sig och just denna underbara kväll, nyår lixom! ska han vara som en jävla livvakt! aja, gick kom hem vid 3 någon gång, julia slaggade här och idag har jag varit i riddan. Älskade ponnyn var så rädd efter smällandet inatt att han stog och skakade, tackarn! Hoppas att jag inte har tråkat ut er nu, ni får gärna komentera och berätta om eran nyårsnatt, många pussar<3


Nyårsoutfitt: paljettkol från Mango, svart linne JC, Kardigan/jacka Lindex, ringar armband från lite här och var ;)




Som pricken över I:et, fick en Thomas sabo berlock av mammi och dadden, taaack<3




Carros pappa hade med sig en sånhär, haha läskig jävel:S (asså inte carros pappa)






Asså jag skojar inte, den här grytan dör man av, så jävla god!




Inget nyår utan cider!




Efter smink/plattänger.. Älskar er tjejor, så jävla galet mkt<3





 
Skulle jag ha haft en bättre kamera skulle ni ha beundrat mina bilder, haha..




Ni blir bortskämda, jag bjuder till och med på en dagen efter bild :)






Börjar älska dig mer och mer för varje dag tror jag..


Så nu ska jag gå ut och vara social men mina dageneftergster ^^ senare kommer K och vi ska tjocka oss framför Let´s dance, jag ska råglo på rhabi och vis ska kolla in elin kling också :) puss i mass





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0