♦ Dagen efter


♦ Hej alla, förlåt att jag inte bloggade igår innan jag skulle gå på festen, men jag hann verkligen inte.. Herregud vilkne stress det vart igår innan vi kom iväg! jag sminkade mig, satte på lösögonfransar och plattade håret på typ en haltimma/20 min! men jag hann iaf ta några bilder innan jag drog till carro(det var där vi gjorde oss iårdning) Kvällen var underbar, Vi var på en lokalfest i spångafolkan, massa gulliga människor som man kände igen! kvällen vart gansska vild men så ska det ju vara, visst? haha, kom hem runt 2, alla började dra efter ett så det vart inge kul då.. Ikväll blir det tjejmiddag på Fridays, älskade K har ju fyllt 16! :D Idag på dagen ska jag bara chilla, plugga och kanske åka lite skidor.. Hoppas att ni får en underbar dag iaf! Nu kommer lite bilder från igår.. (Dock inga på tjejorna eftersom att min kamera inte tål mörker och för att vi fick så sjukt brottom!)


Gårdagens: Kjol som jag lånade av Sofia, Kavaj från Lindex, Skor från Topshop..



Köpte nagellack, det ser lite mer lila aktigt ut än på bilden..



Köpte också lösögonfransar, gjorde inte precis att ögonen såg större ut som jag skulle tro.. Fast jag hann ju inte fixa iording mej ordentligt, slängde bara på allt och drog, hatar när det blir så, Aja lyckad kväll iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0