♦ Chillpilldag


♦ Haaloj! dagen har varit väldigt mys, började med att jag vaknade och smsade julia att jag var sjuk, eftersom att min papps inte ringde och sjukanmälde mig imorse så var jag på vippen att göra det själv, men sen kom mamma upp och så gjorde hon det ;) Efter frukost åkte jag ner till riddersvik och red dressyr/ut på en lagom pigg och mysig ponny.. Mamma kom ner med Wilma och sedan åkte vi och handlade lite lunch mm. Köppte även en ny hårinpackning(behövdes!) Nu ska jag nog kolla lite bloggar och så, sen ska jag muppa mig in i duchen för jag fryser som en gris! det är så jävla kallt i dethär landet så man typ dör, tar slut på varmvattnet här hemma varje dag typ.. Berätta gärna om er dag, massa kramar<3


Today I´m sick, have no makeup and feel totaly chilled..



Hungrig ponny påväg hem från en uteritt..<3



Vem har fått chocklaaaad? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0