♦ Två prov imorgon


♦ Heej, asså jag fattar inte själv hur jälva psykisk störd jag är, jag är typ den mest glömska personen i världen! glömmer alltid tider, glömmer typ allt, jag tror fan att jag börjar utveckla alzaimer nu vid 15 års ålder, går det? Jag skulle ha gått till SYV i typ måndags lr vad det nu var, självklart glömde jag det så vi bokade en ny tid idag, tror ni inte att jag glömmer igen? asså vad ska kärringen tro om mig, stackarn hon satt säker och väntade. Måste gå och snacka med henne imorgon, shit.. Nu ska jag bara plugga som fan till proven imorgon, asså denna vecka har vi haft 4 prov, om man räknar med NP helt sjukt.! Men måste gå ut med Wilma nu, ses pussar<3





Dagens: Skjorta från weekday, jeggings från gina och tröja från någon typ fransk affär.



My lovely shoes från typ Vagabond.



Påväg hem från skolan idag, älskar, älskar, älsakr solen..



 

Kommentarer
Postat av: neffy

kärlek till skjortor!

2010-02-12 @ 16:09:03
URL: http://ssockerr.devote.se
Postat av: Anna

härlig sista bild !

2010-02-14 @ 02:01:11
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0