♦ Tråk,tråk,tråk


♦ Hej, idag är jag inte glad, Casper var jätteduktig med det hjälpte inte.. Jag hatar att plugga och jag mååååste verkligen göra det, baajs.. Plus att miin fucking jävla mobil/dator vägrar sammarbeta för min skull och ladda upp bilder.. (suck) jaja, får se om jag hittar något annat skoj, hur är det med er? jag tror fan att jag ska gå ut och mörda varenda liten snöflinga snart, orkar inte vintern mer, vill BARA HA SOMMAR! Puss på er iaf<3


Älskar verkligen beyonce, hon har så gudomligt fint hår! Fan vad sommaren känns långt borta:/





Kommentarer
Postat av: DabbeLito

Heeej bella :D <33

2010-02-22 @ 18:30:57
Postat av: bella

kan det vara Daban? hehe ;)<3

2010-02-22 @ 20:41:32
URL: http://isabellericksson.blogg.se/
Postat av: juliaclara

SV:Bella: haha jasså, jag hatar verkligen att klippa mig;)

2010-02-23 @ 10:22:51
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0