♦ Tekniska museet


♦ Hej, sorry om detta inlägg kommer sent men drog direkt till flinga i Hägerstalund efter skolan. Idag har vi varit på tekniska museet, det var roligare än jag trodde, hatar typ museum men tekniska  var kul :) Flinga var jätteduktig, taack carro för att jag fick ta henne idag, det var jättemysigt! Nu ska min mammi få läsa igenom min so text och komma med lite förslag, sen är det typ sovtajm för mig.. bläddrar nog lite i SOLO som jag köppte igår också, hoppas ni alla mår otroligt bra! :), massa pussar från mig.


Dagens: lakcisar från MQ, brors tröja(skulle egentligen ta en snyggare men han dampa ;/)






Elin och carro, my angels<3



Hahah, vem vill ta en smakbit av denna sockertopp? ^



Hahah klockren trasa ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0