♦ Sun is the shit


♦ Heej, jag gick hem tidigare från skolan idag, pallade/kände att jag inte hade tid med slöjden.. Imorgon ska jag för första gången på rätt länge hälsa på flinga, det kommer bli jättekul! men jag måste verkligen plugga idag eftersom att jag inte kommer hinna så mkt imorgon.. Det är så gaalet fin väder ute att man bara vill lägga sig med bikini i snön :) hehe, fan vad jag älskar solen, vill bara ut ut och ut! det är så jävla tragiskt att behöva sitta framför denna jävla dator resten av dagen ;/ men men, på sportlovet ska jag fan ta och sporta och sola? och massa kul! Har dagen varit bra för er? hoppas så.. Puss och kram<3


Dagens: Tröja weekday, Linne JC, Tihgts Gina.







Påväg hem från skolan



Finns det ngt vackrare än blå himmel och sol?


Jag tänkte ta en bild med självutlösare så ni skulle få se mig utanför spegeln nån jävla gång men det slutade med att mobilen åkte ner i snön, inte bra.. hehe.





Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du har haft en bra dag hittills?!



Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa mig på bloggen om bra filmer, har total filmtorka här hemma!



Kramar

2010-02-24 @ 17:15:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: bella

Filmtipps kommer! :) <3

2010-02-25 @ 20:10:19
URL: http://isabellericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0