♦ SPORTLOV!!


♦ Heej alla glada, idag är jag typ överlycklig, vf? jo det är första dan på sportlovet! Wiiho, idag hade vi en ascool kille som kom och tränade typ självförsvar med vår klass på idrotten, det var kul.. Vem vet jag kanske börjar med d? :) hehe.. Nu ska jag ta det lungt innan jag tar bussen till Säby för att sissta gången på 8 år bocka av mig för en ridlektion.. Känns jävligt sorgligt, hoppas att jag står ut ;) Ikväll kommer älsklings K hit, vi ska mysa och prata ut, hoppas er kväll blir AWESOME! puss i mass<3


Såhär ser er tjockis ut idaag ;)






Börjar det bli vår eller ser jag i syne? ( det droppade lixom vatten på istappen men min mobilkamera suger så..)




Kommentarer
Postat av: MALIN

du får gärna rösta på mig här, nummer ett! :) http://fantastiskafelix.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister.html

2010-02-27 @ 00:22:43
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0