♦ Söndag=skit


♦  Hola, min gårdagskväll/natt var mysig, jag och flickorna plus några grabbs var hos carro och röjde, hehe vet inte vad jag höll på med men fick tydligen värsta dansrycket och dansade som en dåre hela kvällen-.- .. Sov hos elin och vaknade upp heeelt snurrig men, men.. Idag har jag och julia ridit ut på våra pollar, allt gick hur bra som helst och jag skippade sadeln som vanligt. Nu ska jag plåga mig med plugg och senare kanske jag drar till carro, får se.. Men hoppas ni har/hade en fin natt/dag puss på er<3


Någon mer än jag som snart spyr på snö och kyla?



Hehe, såhär ser julia och ben ut bakifrån^ nää men lite mysigt med snön men ändå inte..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0