♦ Say my name


♦ Hej änglar! Efter ca (skojar inte) 10 försök att ladda upp dagens mm. från mobilen funkade det äntligen! det gäller att inte låta äckelmobilen bestämma ;) hehe, fattar inte vad det är för fel.. Vaknade upp med bästis imorse, det är så himmla mysigt! längtar så tills vi är 18 och kan flytta hemmifrån tsm, man vågar ju lixom inte bo helt själv!
Btw Han som berättade om II världskriget idag var duktig, vi satt och lyssnade i en och en halv timme plus en timme efter, till frågor mm. Fan vad man fick ont i rumpan, men det var intressant!
Asså fan vad jag är trött på mitt bloggnamn, hatar att heta namnet och efternamnet, det är så jävla trist, men bloggnmanet som jag ville ha var tyvärr upptaget. Vill heta något med Bella, gillar det mer än Isabelle.. Någon där ute som kan hjälpa mig? hitta ett nytt bloggnamn så snälla kommentera.. Har dagen varit bra för er annars? Nu ska jag plugga och ut med hund innan jag åker och kollar på öppethus i Ellen key skolan, puss och kram skummbanan<3


Dagens osminkade plus hårplattade: Lackisar från MQ(som ni vet), Skjorta från Gina, skärp vet jag inte..


Bästavän fick vara med på en dagens, idag hade hon skjorta från seconhand, bralls från Gina.



Trött hund har parkerat i min säng<3





Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Bella: Åh tack söta du :)!

2010-02-04 @ 17:11:18
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: juliaclaras

SV:Bella: Haha så bra att det gör det:D!

2010-02-04 @ 17:11:59
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0