♦ Paanik!


♦ Heej, jag vet fan inte vad jag ska göra åt mitt hår? jag var hos min älskade thailänska fridör idag, ho är fett skön.. aja btw, hon tyckte att jkag skulle slinga bort utväxten själv hemma med min färg jag har färgat med innan men den är så jävla pissgul tkr jag, asså inte nu men direkt efter färgningen.. Eller så skulle hon färga mitt hår till en lite mörkare nyans och sedan slinga det, men jag vet inte om jag pallar.. Kanske bara drar in till Bobbys nu på lördag och säger åt någon att "KAN DU BARA FIXA SÅ ATT JAG SLIPPER SKÄMMAS ÖVER DEN HÄR JÄVLA UTVÄXTEN!" haha, nä men jag köpte en BH, två strumpbyxor och en body butter i vby. Gonatt på er fisar, berätta gärna som vanligt om er dag, jag behöver underhållas! :) <3


Trosorna från Topshop, bralls från HM, halsband? linne? Tröja Topshop.



Det bästa som finns är stora mysiga björntröjor ^^







Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe extensions =)

2010-02-19 @ 00:58:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du får en underbar helg sötnos! :)

2010-02-19 @ 10:02:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0