♦ Michael jackson


♦ Hörde här om dagen från min bror att Conrad Murray nu har erkänt att han mördade Michael jackson. Jag blev chockad, trodde att Michael kanske mådde så dåligt att han själv bad om att få sommna in eller något liknande, men när jag nu har fått se och höra att någon med avsik har dödat den personen som jag ser mest upp till i hela världen, Personen som så många har älskat, som har fått hela världens musik att utvecklas på ett underbart sätt. När jag ser det, så blir jag så jävla ledssen och arg, har man så jävla dåligt liv att man måste gå och ta livet av någon? det är så fel det kan bli, så jävla fel!


Har sagt det förr och säger det igen Rest in peace älskade, älskade Michael jackson<3




Kommentarer
Postat av: Jessica H

åh, michael jackson

2010-02-07 @ 12:44:08
URL: http://inoir.blogg.se/
Postat av: neffy

he's the best!

2010-02-07 @ 13:32:58
URL: http://ssockerr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0