♦ Hemmaspa?


♦ Heej, idag har jag bara tagit det lungt kom hem från julia vid typ 2? käkade lite lunch, gick ut med wilma och bästaK, vi redde ut lite trassel.. Nu har jag duchat, gjort en ansiktsmask, gjort en inpackning i håret och badat/filat mina fossingar :) Hemmaspa? funderar även på att måla naglarna svarta eller röda? Vad händer ikväll? vi får se, kanske joinar min familj framför melodifestivalen eller så drar jag någonstans, ha det bäst. Kram<3

Hemmagjordansiktsmask:

* Två msk mald havregryn
* 2 tsk honung
* 1/2 mosad banan

Anlesningen till att jag inte laddar upp frächa bilder från min kreaktiva ide om hemmaspa är för att 1 ni kanske inte är så intresserade av mina nybadade fötter? 2 ansiktsmasken såg ut som spya.. hehe men den var grym!


Tack för att du finns finastevän<3




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken härlig bild :)

2010-02-16 @ 11:58:45
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0