♦ Freedagkväll!


♦ Halojsan, nu har jag kommit hem från säby, sitter här och funderar över hur jävla tråkigt det kommer att bli o lämmna alla underbara människor jag har lärt känna där.. Kommer att sakna alla sötnosar som jag lärt känna under alla 8 år som jag har ridit där, men jag får försöka hålla kontakten med dom! Nu kom precis K och vi ska sitta bänkade framför Let´s dance sen får vi se, kanske kommer carro också :) Men hoppas er natt blir bra, massa pussar från mig<3


Här har ni mina fina idioter som trodde att det skulle se ut som att dom stod i en jungel om dom stog i en av skolans växter, -.- IDIOTER<3



Doftar underbart! köpes på HM för endagst 25 kr, lite B-varning :S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0